Notícies
A la xarxa d’El Rusc Que Diu Sí! fem campanyes de sensibilització al voltant de la sostenibilitat i l’alimentació. També et proposem idees amb sentit.
Targetes Regal
Has de fer un regal? Has pensat en regalar productes locals i de qualitat?
Pots comprar la Targeta Regal de El Rusc Que Diu Sí! per l’import que desitgis i validesa d’un any, amb accés a tots els productes locals dels Ruscs. Perquè creiem en els regals que aporten sentit.
ComprarTargetes Regal
Has de fer un regal? Has pensat en regalar productes locals i de qualitat?
Pots comprar la Targeta Regal de El Rusc Que Diu Sí! per l’import que desitgis i validesa d’un any, amb accés a tots els productes locals dels Ruscs. Perquè creiem en els regals que aporten sentit.
ComprarJo em planto
03/02-03/03 del 2020: campanya que té l’objectiu de plantar les llavors per a un món millor, a través de 15 idees #joemplanto.
Et plantegem aquest repte: quines accions insostenibles deixaràs de fer per transformar-les en sostenibles? La resposta: 15 idees #joemplanto que volen ser les llavors per a un món millor.
Consum local, agricultura extensiva, prevenció de residus, transport sostenible, alimentació infantil de qualitat, ugly food, stop agroquímics, km0, horts urbans, pesca artesanal, preus justos per als productors… Inspira’t d’aquestes 15 idees per ser més local, més eco , més conscient.
Et sumes?Jo em planto
03/02-03/03 del 2020: campanya que té l’objectiu de plantar les llavors per a un món millor, a través de 15 idees #joemplanto.
Et plantegem aquest repte: quines accions insostenibles deixaràs de fer per transformar-les en sostenibles? La resposta: 15 idees #joemplanto que volen ser les llavors per a un món millor.
Consum local, agricultura extensiva, prevenció de residus, transport sostenible, alimentació infantil de qualitat, ugly food, stop agroquímics, km0, horts urbans, pesca artesanal, preus justos per als productors… Inspira’t d’aquestes 15 idees per ser més local, més eco , més conscient.
Et sumes?Foodpower
2019: campanya que posa en valor les iniciatives de consum local que ens inspiren, sota el hashtag #foodpower.
Menjar és un acte que fem diàriament, i que té conseqüències en el nostre entorn. Tres vegades al dia, els nostres menús porten implícit un impacte en el clima, en el tipus de producció que donem suport, en la salut, en l’economia local… Junts, podem dibuixar una altra societat que sigui més verda, més justa, més responsable i més alegre.
Aquest 2019, el poder està a les nostres mans. Menja, canvia, comparteix consells i bones idees a les xarxes socials i registra-ho tot amb els hashtags #foodpower i #actuamenjant
Uneix-te al movimentFoodpower
2019: campanya que posa en valor les iniciatives de consum local que ens inspiren, sota el hashtag #foodpower.
Menjar és un acte que fem diàriament, i que té conseqüències en el nostre entorn. Tres vegades al dia, els nostres menús porten implícit un impacte en el clima, en el tipus de producció que donem suport, en la salut, en l’economia local… Junts, podem dibuixar una altra societat que sigui més verda, més justa, més responsable i més alegre.
Aquest 2019, el poder està a les nostres mans. Menja, canvia, comparteix consells i bones idees a les xarxes socials i registra-ho tot amb els hashtags #foodpower i #actuamenjant
Uneix-te al movimentAlimentació infantil
del 10/09 al 16/10 del 2018: campanya per a una alimentació de qualitat a les escoles i per a les famílies.
Com oferir als més petits el millor de la terra? Hi ha mil maneres de cuinar per als més petits, i al blog hem recopilat algunes idees i receptes. La campanya també es va centrar en els menjadors escolars i en com eduquem per menjar bé. Destaquem algunes entrevistes: a una escola Montessori que com moltes d’altres ja ha aconseguit un canvi en el menú del seu menjador i a l’associació Del Campo al Cole, coautors de la més recent investigació sobre els menjadors escolars a Espanya. #educaracomerbien
Uneix-te a aquest movimentAlimentació infantil
del 10/09 al 16/10 del 2018: campanya per a una alimentació de qualitat a les escoles i per a les famílies.
Com oferir als més petits el millor de la terra? Hi ha mil maneres de cuinar per als més petits, i al blog hem recopilat algunes idees i receptes. La campanya també es va centrar en els menjadors escolars i en com eduquem per menjar bé. Destaquem algunes entrevistes: a una escola Montessori que com moltes d’altres ja ha aconseguit un canvi en el menú del seu menjador i a l’associació Del Campo al Cole, coautors de la més recent investigació sobre els menjadors escolars a Espanya. #educaracomerbien
Uneix-te a aquest movimentResidu Zero
del 08/05 al 08/06 del 2018: campanya per a fomentar el residu zero i sensibilitzar sobre l’impacte negatiu del plàstic.
La campanya Residu Zero #productosalafresca neix amb l’objectiu de mostrar com les iniciatives de consum local tenen un impacte real en la reducció dels residus. La nostra xarxa de productors s’esforça per trobar formes creatives per substituir el plàstic en els seus productes i els consumidors donen suport amb les seves bosses de cotó o retornant els envasos. A més, la campanya vol evidenciar la exagerada presència que té actualment el plàstic en el sector alimentari.
Uneix-te a aquest moviment
Residu Zero
del 08/05 al 08/06 del 2018: campanya per a fomentar el residu zero i sensibilitzar sobre l’impacte negatiu del plàstic.
La campanya Residu Zero #productosalafresca neix amb l’objectiu de mostrar com les iniciatives de consum local tenen un impacte real en la reducció dels residus. La nostra xarxa de productors s’esforça per trobar formes creatives per substituir el plàstic en els seus productes i els consumidors donen suport amb les seves bosses de cotó o retornant els envasos. A més, la campanya vol evidenciar la exagerada presència que té actualment el plàstic en el sector alimentari.
Uneix-te a aquest moviment
Circuits curts
del 27/02 al 31/03 del 2018: campanya per destacar la importància dels mètodes de producció dels aliments.
Un reportatge de TV va destapar les males pràctiques de la indústria càrnia. Unes imatges que parlaven per si soles i demostraven la lògica insostenible i insana del sistema alimentari actual. Davant d’aquesta situació, creiem que la solució passa pels circuits curts de distribució, que uneixen directament a consumidors i als productors i ens permeten saber qui està darrere dels aliments i quines pràctiques es duen a terme. L’altra cara de la moneda existeix i l’hem posat en valor. #otroconsumoesposible
Uneix-te a aquest movimentCircuits curts
del 27/02 al 31/03 del 2018: campanya per destacar la importància dels mètodes de producció dels aliments.
Un reportatge de TV va destapar les males pràctiques de la indústria càrnia. Unes imatges que parlaven per si soles i demostraven la lògica insostenible i insana del sistema alimentari actual. Davant d’aquesta situació, creiem que la solució passa pels circuits curts de distribució, que uneixen directament a consumidors i als productors i ens permeten saber qui està darrere dels aliments i quines pràctiques es duen a terme. L’altra cara de la moneda existeix i l’hem posat en valor. #otroconsumoesposible
Uneix-te a aquest moviment